Tuesday, November 13, 2012

GAGi 5. klass tutvustab lemmikmänge

1. Mis oli tegevuse eesmärk (objekt)? Kas eesmärk saavutati?
Kodutööna pidid rühmad tutvustama oma lemmimänge looval viisil. Enamasti valiti esitlemiseks dialoog. Üks rühm ei olnud kodutööst aru saanud ja rääkis valmivast mängust
1. grupp: dialoog
Ilmub poiss uute riietega. Teised küsivad, kust sa need said. "Ma mängisin Monopoly ja õppisin raha teenima," vastas poiss. Teised tahavad ka õppida seda mängu ja nad siirduvad seda õppima
2. grupp: dialoog
Poisid mängivad kaarte. Ilmub poiss, kes ütleb, et kaardimäng on igav ja tal on midagi palju põnevamat käsil. Tema mängib mängu Bully, mis on arvutimäng ja räägib koolist. Ühe poisi lemmikuks on NHL 2012 hokimäng ja kolmanda lemmikuks Monopoly.
3. grupp: dialoog
Poisid lähevad poodi sõnamängu Scrabble ostma. Müüja ütleb, et see on tõesti hea valik.
4. grupp: laul
4. grupp oli ülesandest valesti aru saanud ja esitas laulu "Running clown", mis rääkis nende valmivast mängust ja sellest kuidas kloun väja näeb.

2. Milliseid vahendeid kasutasin (tehnika, programmid, õppematerjalid,)?
Filmisin õpilaste esinemist, et hiljem anda neile võimalus oma esinemist näha.

3. Mida õpetasin õpilastele (mõisted, tegevused)?
Uusi tegevusi ei õpetanud.

4. Millised olid reeglid, kuidas toimus õppetöö?
Iga rühm esitles oma mänge. Alustasid need, kes soovisid. Pärast esinemist palusin neil täita tagasiside vihikusse (mida tegimine?, mida plaanime teha?, mis olid probleemid?) Tundub, et sellisel viisil tagasiside ei sobi.

5. Milline oli tööjaotus, rollid rühmades?
Seda ei saanud ma kodutööd tegemisel jälgida.

6. Kuidas osales töös kogukond (kool, lapsevanemad, teised õpetajad)?
Osalised võisid olla lapsevanemad, aga ei küsinud nende käest.

Ingrid Maadvere
Gustav Adolfi Gümnaasium


No comments:

Post a Comment